kaçak

photo_8270_20090919

kelimelerin isyan edip dahlim olmadan ağzımdan çıktıklarına şahit oluyorum bazen. ben daha “dur!” diyemeden, yavaşlatılmış bir zamanda sanki, dilimle dişlerimin işbirliğiyle ses tellerimin gönderdiği ses öbekleri havayla buluşup  bir baloncuk oluşturmuş oluyor çoktan. baloncuğu alıcının kulaklarına giderken görüyorum, bana el sallayıp nanik yapıyor. biliyor ki artık çok geç elimden gelebilecekler için. büyük bir keyifle patlıyor kulak zarlarımızda. yeri ve zamanı hiç mi hiç uyduramamış, vakar ve olgunluktan bîhaber kelimeler…

işin kötüsü onları kışkırtan da benim.

top sende, yaz bakalım!

