kim yaşasın?


bir şeylerden bunalıp,  “artık hayatımı yaşayacağım” butonuna basanlar, hayatı yaşamanın bencillik demek olmadığını ne zaman anlar acaba?

insan, merkeze hep kendini aldığı için bunalır aslında, dünyanın kendi etrafında döndüğünü, her şeyin bir tek kendinin başına geldiğini, tek önemli’nin de kendisi olduğunu düşüne duran, hayatı yaşayacak bir tek kendini görür.

“artık hayatımı yaşayacağım”ı,  “başkalarına da hayatlarını yaşatacağım”a dönüştürünce insan, bir şeylerlerden bunalamaz bence.

3 responses

  1. “artık hayatımı yaşayacağım” nasıl bencillikse sürekli kendini hiçe sayıp “ona hayatını yaşatacağım hatta onun için yaşayacağım” demek de gereksiz bi SENcillik olmalı.. yaşamak aslında ip cambazı olmak gibi birşey dengede kaldığın sürece mutlu olur ve mutlu edersin…

    1. sen de haklısın. bu yazıyı ne görüp de/duyup da yazmıştım şimdi hatırlayamıyorum ama kendini düşündüğü kadar başkalarını da düşünen insanların hayatlarından tatmin olma olasılıkları çok daha fazla demek istemiştim. dediğin gibi ne hep “ben”, ne hep “sen”, “biz”. :)

  2. ne demek istediğini anladım, zaten “başkalarına DA hayatlarını yaşatacağım” demişsin zaten.. ama ben biraz daha vurgulamak istedim o anki halet-i ruhiyetimden ötürü… :)

top sende, yaz bakalım!

