beyaz adam geldi ve…

geçenlerde washington’a gittik çekirdek aile olarak.  çok sevdim yunaytıt siteytsin başkentini. büyük, gezecek görecek çok şey var. neyse o belki başka bir yazının konusu olur da, bu yazının konusu başka. şöyle ki,  gezimizde national museum of the american indian‘ı da şöyle bir gezdik. gezi şöyle bir oldu zira tüm gün mümkün olduğunca çok yer görelim diye koşuşturduğumuzdan perişan bir haldeydik, detaylara dikkat edecek halimiz kalmamıştı. zaten şimdiye kadarki gördüğümüz müzelerin her birini güzelce gezelim deseydik çok rahat yarım günümüz giderdi her biri için.

neyse yine. müzede amerika kıtasında yaşayan yerlilerin  yok oluşunu kronolojik olarak gösteren şemalar vardı camekanın birinde. cam fotoğrafın netliğine bir hayli maydanoz oldu ama yine de blogumda paylaşmadan edemeyeceğim bu ibretlik şemayı.

4 responses

  1. Blogunuza bir vesile ile girmiş bulundum ki konudan konuya atlarken çıkamadım bir türlü. Çok sevdim, beğendim ve eğlendim. Elif Şafak ve Dolls filmi konularından da ayrıca hoşnut oldum, devamını okuyabilmeyi dilerim…

    1. yorumunuzu geç onayladım kusura bakmayın, henüz memlekete döndük, internet bağlantımız yoktu. ayrıca teşekkür ederim, beğenmenize sevindim :) yalnız blogumda “dolls” filmiyle ilgili bir yazım yok, sivrisinema’da okudunuz o yazıyı diye tahmin ediyorum :)

  2. Gezmiş görmüş insanın hali başka oluyor:)
    Bir dahaki macerada buluşmak üzere :P

top sende, yaz bakalım!

