balkonda cd

arabasına örme karpuz dilimleri koyan, koltuklarını kilimle örten, dolmuşta bozuk paraları koymak için kültablası kullanan,  vitesi lastik tokalarla süsleyen, evinde her eşyaya envai çeşit örtüler örten bir milletiz ne de olsa, balkonlara asılmış rüzgarda salınan cd’leri görünce yeni “trend” bu demek ki dedim kendime; bir aklı evvel asmış cd’yi balkonuna kimbilir hangi esintiyle, malum deneyde birbirlerini niye dövdüklerini bilmeyen maymunlar gibi insanlar da cd’leri adak ağacı misali bağlamaya başlamış balkonlarına diye düşündüm açıkçası. yanılmışım ey halkım, affet beni!

hangi pratik zekanın ürünü bilinmiyor tabii, meğer bu anonim durum güvercinleri balkonlardan uzak tutmak içinmiş. evet, nasıl oluyorsa cd’nin parlak yüzü güvercinleri yaklaştırmıyormuş balkona. bu deneyi yapıp sonuca ulaşan onlarca kişi yayılmış kulaktan kulağa. öyle ki ben bu duruma hem bursa’da hem de rize’de birbirleriyle alakası olmayan insanların balkonlarında rastladım :)

top sende, yaz bakalım!

