bir fuar daha bitti…

 

hasan ali toptaş’ın imza gününe gidemeyince hevesim epey azalmıştı ama yine de bulduğum ilk fırsatı kullandım ve tüyap kitap fuarını gezdim. fuar genel olarak güzeldi, büyük yayınevlerinin standları göz alıcı, küçüklerinki küçüktü. ama boylarından büyük indirimleri de onlar yapmıştı. hazırladığım listedeki çoğu kitabı almadım çünkü istediğim kitapların yayınevlerinde indirim kuru  % 20’ye sabitlenmişti. bu kadarlık indirimi bazı kitapçılar zaten yapıyor, üstelik internette daha ucuzlarına da rastlanıyor. o kadar yol geliyoruz bi güzellik yapıverin di mi? indirim daha makul seviyede olsa daha çok kitap satılır,  yayınevleri sürümden  kazanır kitap kurtları indirimden.

aslında böyle hesapların adamı olmak istemezdim ama alacaklar listesi ve maymun iştahım kabarık olunca işi  matematiğe dökmek durumunda kalıyorum tabii. hatta karşılaştırma yapmak için listeme önceden kitapların internetteki fiyatlarını da eklediğimi yazarsam bu hesap kitap işinde ne kadar ciddi olduğum anlaşılır sanırım. neyse ki azcık insaflı yayınevleri vardı da % 30-35’lik indirimlerle birkaç kitap alabildim.

kızıma da iş bankası ve gün ışığı yayınevlerinden üç kitap aldım, kızım kitapları görünce çok sevindi, o akşam ve ertesi akşam üçünü de bana tek tek okuttu. kitabı olunca mutlu olan bir çocuğum var, daha ne isteyeyim :)

top sende, yaz bakalım!

