mimliyim, mimlisin, mimli

paris’te geçirdiğim günlere dair havadislerimin devamını nasıl etsem de yazsam, yapmam gerekenlerin arasına nasıl sıkıştırsam da işi tamamına erdirsem ve böylece blogumu yazısız bırakmasam diye düşünürken bir de baktım ki sivrisinema yazardaşım, hafif‘in ve blog aleminin sıkı kalemşörlerinden nazokiraze tarafından mimlenmişim. mimin baaşım üzre deyip yanıtlarımı veriyorum. gerisi benim mimlediğim arkadaşlara kalıyor :)

işte o mim:

 

en sevdiğiniz kelime: gökçe

nefret ettiğiniz kelime: gityerineyat!

sizi ne heyecanlandırır: aklıma  harika  bir fikir gelmesi

heyecanınızı ne öldürür: aklıma gelen fikrin aslında o kadar da harika olmadığını anlamam

en sevdiğiniz ses: kızımın sesi

en sevmediğiniz ses: kavga gürültü, tartışma sesleri

hangi mesleği yapmak istemezsiniz: avukatlık

hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz:  otobüste, vapurda, trende ya da uçakta yani hareket halindeki araçların içinde midem bulanmadan ve başım dönmeden kitap okuyabilmek

kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz: az bilinen ama sıkı okurları olan bir yazar

nerede yaşamak isterdiniz: yaşamak istediğim yerde yaşıyorum, istanbul’da.

en önemli kusurunuz: planlı programlı olamamak,  yumurtayı illâ ki kapıya dayandırmak

size en fazla keyif veren huyunuz: yaptığım esprilere kendi kendime kahkahalarla gülmem

kahramanınız kim: iradesine hakim olan herkes

en çok kullandığınız kötü kelime: eşşek (aslında daha kötü bir şey var ama buraya yazamadım)

şu anki ruh haliniz: sabırsız

hayat felsefenizi hangi slogan özetler: ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz

mutluluk rüyanız: istediğim zaman çalışıp istediğim zaman tembellik yapabileceğim bir hayat

sizce mutsuzluğun tanımı: insanın kendini sevmemesi

nasıl ölmek isterdiniz: acı çekmeden ve ölmekte olduğumun bilincinde olarak

öldüğünüz zaman cennete giderseniz allah’ın size ne söylemesini isterdiniz: günahlar mı sonsuzmuş, benim rahmetim mi?

 

gelelim mimlediğim arkadaşlara:

leylalar (bir taşla  üç kuş :) )

ebr-u özlem (bu sefer iki, böyle bereketli bloglar biliyorum işte :) )

sinemanic (ne zamandır blogunda yeni yazı yok, selinciğim, hadi bakalım :) )

gece kütüphanesi (hakkını yemeyelim, zaten çalışkan bir arkadaş :) )

5 responses

  1. Harika olmuş ilk mim deneyimin, haydi bundan kelli hepiciğimiz mimliyiz ona göre

    1. teşekkür ederim, yaşasın mim kardeşliği :))

  2. Sevgili Fafatuka,

    Mim+yorumun için çok teşekkür ediyorum. Yalnız Gece Kütüphanesi’nde film-kitap-oyun incelemeleri dışında yazı yayınlamamak gibi bir durum var. Bu yüzden bana gelen mimleri çok sevsem bile yanıtlayamıyorum.

    Sivrisinemamızda okumaktan büyük keyif aldığım yazılarının yenilerini dört gözle bekliyorum bu arada. Bizi mahrum etme olur mu?

    Görüşmek üzere, sevgiler.

    1. rica ederim, anladım durumu :)
      sivri’yi de bir süredir ihmal ettiğimin farkındayım, en azından film yazısı olarak. yakında bu durumu değiştireceğim diye umuyorum, bakalım :)

  3. Biz mimlenmisiz de haberimiz yok :(

    En kisa zamanda yanitlayacagiz…

    Sevgiler

    LeyLalar // Banu

top sende, yaz bakalım!

