himym hakkında fena spoiler!

hiç bir hazırlık cümlesine girişmeden, lafı kelamı dolandırmadan doğrudan konuya giriyorum ey okur. yalnız iş bu yaptığım tespitin isabeti en iyi ihtimal  iki sene sonra ortaya çıkacağından, varsa alnımızda yazılı bir kaç sene daha o zaman geldiğinde tebrikleri kabul edeceğim. zira severek, keyifle izlediğimiz how i met your mother dizisinin yayını iki yıl daha uzatıldı malum olunduğu üzre. demektir ki biz anneyi iki yıl daha bekleyeceğiz. ama ben sizi şahsen olmasa da ismen anneyle tanıştırayım: tracy.

 

evet, annenin adı tracy olacak. nereden mi biliyorum? hayır, dizide çalışan herhangi bir tanıdığım, senaryo grubunda dayımın oğlu falan yok. bir süredir izleyecek bir şey bulamamaktan ve keyifli bir şeyler izleme isteğinden mütevellid himym sezonlarını baştan izlemeye başladık. o zaman fark ettim.  anlatayım.

1. sezon 9. bölümde şükran günü temalı bir hikaye var. bölümün sonu oldukça komik bir şekilde bitiyor; ted, barney ve robin striptiz kulübüne gider, ted orada çalışan bir kızla tanışır, tanışma esnasında kız “asıl adım tracy” der, kamera 2030’a gelir, kanepede anlattıklarını dinleyen çocuklarına ted, “işte annenizle nasıl tanıştığımızın hikayesi” der, çocuklar da şok olmuş olarak “ne!!!” derler, sonra da ted, şaka yaptığını söyler. demem o ki, anneyle striptiz kulübünde çalışan kızın adları aynı olmasa, çocuklar niye tepki versin ki?

eğer senaryo grubundaki arkadaşlar yazdıkları hikayede tutarlı ve de zeki iseler annenin adının tracy olması lazım. ahan da buraya, şşullappp, yazıyorum: tracy.

11 responses

  1. cok mantikli! bekleyelim gorelim…

  2. sitriptizcilerin sahne isimleri oldukları için olmayabilir…

  3. YOK YA nerede ikide bir flashbackla geri dönüp hikaye uyduran bir yazar ekibinden ne beklersin..

  4. tanışma anında striptizci kız ilk önce “adım amber” diyor, ted de “ben de ted” diyor. sonra kız ted’e biraz daha yaklaşıp sır verir gibi “aslında adım tracy” diyor, ted de “ben hâlâ ted’im” diyor.

    bir de şu var, kızın adının gerçek olup olmaması önemli değil burada, çocukların verdiği tepki önemli bence, diyelim ki ted, çocuklara şaka olsun diye adı uydurdu, onda bile çocukların verdiği tepkiden annenin adının tracy olduğu fikri güçleniyor, yani striptizci kızın adı gerçek ya da uydurma fark etmez, sonuçta çocuklar tracy adına tepki gösterdiler bu kadar.

  5. cevab veremedim doğrusu…

  6. çocuklar bence isme tepki göstermiyorlar sadece ted annelerinin striptizci olduğnu söyleyince ona tepki gösteriyorlar

    1. o da bir olasılık tabii, ismi idrak etmeden önce striptizci olmasına takılmışlardır belki, çünkü kadının yaptığı iş adından daha dikkat çekici.

      ben bu iddiayı ortaya attıktan sonra şöyle bir baktım da nette, benden önce tracy ismi üzerinde duranlar varmış zaten, çok da saklı bir şeyi keşfetmemişim yani :P bu durumda senaristlerin bu tahmini yanlış çıkaracakları yönünde bir hikaye yazacaklarını tahmin edebiliriz :)

  7. İskender SAK | Cevapla

    olabilir bir olasılık . what ?

    herşey beklenir bunlardan :) yinede anlık keşfetmenin
    hazzı da bir başkadır .

  8. anne tracy değil emin ol hatta ben tabloda resmini gördüm adı carly whittaker googleye yazın bu soruyu görselere tıklayın orda tabloda resmi var

    1. teşekkür ederim, tracy tahmini eskidi zaten (iki sene geçmiş aradan) şimdiki öngörünün barney’in kızkardeşi olduğunu okumuştum ben de. yalnız yanlış bilmiyorsam 9. sezona uzayacak dizi, 8. sezon sonunda anne ortaya çıksa da illet etmeseler bizi bari :)

  9. Valla helal olsun :D Bildi lan.

top sende, yaz bakalım!

