sonunda intihar edecekler diye çok korkuyorum!

 

geçen sene amerika’ya geldiğimizde, televizyonun açık olduğu zamanlarda, sağolsun kızım aksi durumda kıyameti kopardığından, çocuk kanallarından başka bir şey izleyemiyorduk. işte o sıralar the wiggles adlı bir gruba maruz kaldık.   yüzlerine yapışmış aynı sırıtışla şarkılar söyleyip, türküler dillendiren bu grup buralarda pek meşhur, pek  bi seviliyor. ama ben daha ilk görüşte hafif bir ürperti geçirmiş, ekranda her göründüklerinde karın ağrıları çekmeye başlamıştım. sonra bir gün bir şöyle bir görüntüyle karşılaştım: herbirinin kafasında bir çan, şapka gibi değil ama, çanın tamamını kafalarına geçirmişler, çanın ortasında  açılmış bir daireden yüzleri görülüyor, işte bu halde şarkı söylüyorlar (çok aradım ama o hallerinin fotoğrafını ya da vidyosunu bulamadım ne yazık ki, burada tahayyül gücüne güveniyorum ey okur!). onları bu halde görünce dudaklarımdan gayri ihtiyari şu cümle döküldü: sonra bunlar intihar mı etmiş?

yok. yaşını başını almış bu koskoca adamlar bayağıdır bu işi yapıyorlar. ama onları görünce  karın ağrısından çok garip bir tedirginlik hissediyorum artık. bu amcalar maruz kaldıkları bunca şeyden sonra ya kendilerine kıyarlarsa!!!

top sende, yaz bakalım!

