hu huu komşu?

neredeyse üç aydır, bloguma hasbel kader yolu düşen üç beş okurun bayramını kutlayıp duruyorum bir önceki yazıyla. gerçi her günü bayram olan okurlar da vardır, onlara bir şey diyemem de, artık ufaktan ufaktan blogumla ilgilensem hiç fena olmayacak, hatta bana çok iyi gelecek gibi geliyor.

ufaktan ufaktan dedim; çünkü son üç aylık aranın ve gelecekteki muhtemel ufaktan’ların sebebi bir buçuk aylık kızım. çoğumuzun malumu, bir bebeğin yegane işi ilgilenilmek; acıktığında, sıkıştığında, uykusu geldiğinde, omuz/kucak istediğinde emrine amade, hazır ve de nazır  olmak gerekiyor. gerçi ikinci çocuk daha kolaymış gerçekten. birincideki acemilik, her şeyi büyütme, her şeyden endişelenme, yoksa da illâ bir sorun bulma psikolojisi yok çok şükür. neyle karşılaşacağını bilince insan, bir de neyin ne demek olduğunu, süreç çok daha rahat ve mutlu geçiyor. ara sıra uyumayıp bizi nöbete diktiği zamanlar oluyor keretanın ama  kayışları koparmıyoruz bu sefer. bir de kızımın poposu adeta bir roket atar çıktı, her alt değiştiriş gerilim filmi izleme tedirginliğinde geçiyor ama olsun, yerim ben o popoyu :)

neyse, iş böyle olunca sanal alemlere ne kadar akabileceğim kestiremiyorum. dahası, aksam da ne yazacağım, onu düşünüyorum. doğum öncesi iki aylık izinle beraber neredeyse dört aydır evdeyim ve sonunda gülbence izler hale geldim. herhalde blogumun bundan sonraki ahvali ev hanımı güncesi gibi bir şeye dönecek. blogum entel olsun istiyordum ama dantel olacak.

yukarıdaki fotoğrafı da kendime çok yakın hissettiğim için koydum, anlayan anlamıştır.

eh, kısmetse görüşmek üzere…

4 responses

  1. Merhabalar Fafatuka…
    Ne güzel mutluluk, Allah güzelliklerle ve analı babalı büyütsün yeni bebeği…
    Sevgiler.

    1. amiiin, çok teşekkür ederim :)))

  2. entel ya da dantel her türlü yazını bekliyoruz :))

    1. eyvallah, yazıyorum o zaman, çok yakında!!!

top sende, yaz bakalım!

