yirmi dokuz şubat

seneler önce bir 29 şubat gününde, bir arkadaşımla beraber gelecekte yapmayı planladığımız şeyleri sıraladığımız bir liste hazırlamıştık. ne de olsa dört yılda bir yaşanacak özel bir gündü şubatın 29’u ve  liste de bizim için özeldi, bu anlamlı (!) günde listemiz daha bir anlamlı olmuştu kendimizce. kişisel gelişim kitaplarının çok okunduğu, özlü sözlerin defterlere yazıldığı yaşlardaydık, hedeflerimizi kayıt altına alırsak onları gerçekleştirmek adına bir motivasyon kaynağımız daha olacak diye düşünüyorduk. geleceğimizdeki ilk on yılda yapacaklarımızı yazdık tek tek. içerik hem kariyer hem aileye yönelikti ve gerçekleşmesi makul hedeflerdi.

o liste ne yazık ki elimde değil, ama maddeleri hatırladığım kadarıyla belli başlılarına ulaştım, hayatımı güzelleştiren pek çok şey yaşadım, yaşamaktayım diyebilirim, bunun için şükrediyorum. ama şimdi düşündüğümde, gerçekleşen maddelerde benim dahlim ne kadar kestiremiyorum. yani elbette ben bazı adımlar atmışım ve bir şeyler olmuş. ama demek istediğim, ne kadarını farkına vararak, idrak ederek, sonuçlarını düşünerek yapmışım? bilemiyorum. sanki  çoğu şeyi “normlara uygun” olduğu için yapmışım gibi geliyor.

2 responses

  1. kişisel gelişim kitaplarının çok okunduğu yaşlar hangi yaşlar?
    ben hala okuyorum da :))

    1. :)) üniversite zamanları işte, senin yaşından çok önce değil yani :))

top sende, yaz bakalım!

