var mı daha fazlasını yapan?

 

ben giderek memleketimden umudumu kesiyorum gerçekten. yahu bir millet her gününü mü dangalak gibi yaşar ya! bundan kendimi ayrı tuttuğum düşünülmesin, kendimi bir şey zannediyor da millete laf atıyor değilim. sadece diyorum ki ya çok safız millet olarak ya da dangalağın önde gideniyiz vesselam. ikinci şıksa doğru olan her şey de müstehaktır bize o zaman.

bir ara yine moralim bozulmuştu da bir yazı yazmıştım. o zamanlar demek ki içimde insanlığa dair birazcık umut taşıyormuşum da iyiliğin gücü adına güzel şeyler paylaşalım enerjimiz güzel olsun diye saf saf beğendiğim bir iki vidyoyu paylaşmışım. yok arkadaş, bu olanlar bir iki yutup vidyosuyla dayanılacak gibi değil. adamların bize leş yedirmediği mi kaldı, bir hilâl uğruna batan binlerce  mehmetçik’i “birkaç”a indirgeyip onlar için rahatlarını bozamayacaklarını yüzü kızarmadan bir de üste çıkmaya çalışarak söylemeyen embesiller mi kaldı, maaşlarına yapılacak zam tasarısını gecenin bir vakti meclisten hemen geçirip iş mehmet’e gelince yeterli sayıyı toplayamayanlar mı kaldı? vatandaşın can güvenliğini sağlaması ve en güvenilir kurum olması gereken polisin cinayet işlemediği kalmıştı bir, o da oldu (gerçi daha önce olmuştur da bu kadar alenisini ilk defa duydum ben). yani demek ki  bu memlekette vatandaşın ne sağlığı ne canı güvende.

biz ne yapıyoruz peki vatandaş olarak? anca bunu işte, klavye başında güya tavan yapmış duyarlılığımızı gösteriyoruz. gerçekten soruyorum, var mı daha fazlasını yapan?

 

 

 

 

top sende, yaz bakalım!

